Алматыда жедел жәрдем жүргізушілері наразылыққа шықты

0
443

Жүргізушілер көліктердің істен шығуына байланысты жұмыс істей алмайтын ауысым үшін 50 пайыз төлеуді талап етті.


Алматыда жедел жәрдем жүргізушілері наразылыққа шықты

ERNUR.KZ. Алматыда жедел жәрдем жүргізушілері наразылыққа шықты. Олар көлік құралдарының айыппұлдарын жоюды және жылдамдық шектеулерін жеңілдетуді талап етеді, деп жазады Stan.kz.

Жүргізушілердің көбісі есімдерін атағысы келмейді. Бірақ олар жағдай іс жүзінде барлығында бірдей дейді. Жұмысшылардың бірінің айтуынша, оған жылдамдықты асырғаны үшін сөгіс берілген. Тәртіп бұзушылық ішкі GPS жүйесінде тіркелген.

"Жол полициясы айыппұлдарды жібермейді, бірақ ішкі жүйеде мені тәртіп бұзды деп көрсетіп тұр. Егер біз адамдарға тез көмектесе алмасақ, несіне жедел жәрдембіз? Сол күні терең жарақат алған бала болған. Оны шұғыл ауруханаға жатқызу қажет болды. Бірақ 24 сағаттық жұмыс күнінен кейін мені тәртіптік комитетке шақырды" ,- деді ол.

Сонымен қатар, жүргізушілер көліктердің істен шығуына байланысты жұмыс істей алмайтын ауысым үшін 50 пайыз төлеуді талап етті.

Алматы қаласы Қоғамдық денсаулық сақтау департаменті басшылығы жедел жәрдем қызметінің қызметкерлерімен бірнеше рет кездесулер өткізгенін, онда олар қызметкерлермен сөйлесу мүмкіндігін және МСМП басшылығына өз ұстанымдарын дәлелдеу және жүргізушілердің талаптары неге заңсыз екенін түсіндіру үшін мүмкіндік бергендігі туралы хабарлады.

"Жол қозғалысы ережелері Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында жол қозғалысының бірыңғай тәртібін орнатады. Арнайы көліктерге жеңілдіктер жедел қызметтік тапсырма берілген жағдайда беріледі. Жедел жәрдем бригадаларына келетін болсақ, бұл жеделдіктің 1 және 2 санатындағы және пациентті ауруханаға науқастың өміріне қауіп төндіретін жағдайда жеткізген кезде, алайда жол қозғалысы ережелерінің шеңберінде болуы қажет. Бірақ жүргізушілердің жол ережелерінен ауытқуы әрдайым мүмкін бола бермейді және тәртіп бұзушылықтар өте қажеттілікпен ақталуы мүмкін. Мәселен, 2021 жылы жылдамдық пен қозғалыс ережелерін сақтамағандықтан, МСМП жүргізушілерінің кінәсінен 15 жол-көлік оқиғасы тіркелді, олардың ішінде адам өліміне әкеп соқтыратын апаттар, сондай-ақ балалардың денсаулығына зиян келтіруі мүмкін жаяу жүргіншілер өткелдері. Осылайша, осы қаңтар айында жедел жәрдем көлігінің соқтығысуынан жүкті әйел мойын омыртқасының жарақаты салдарынан қайтыс болды, науқас жедел жәрдем көлігінде болған. Сондай-ақ, екі апта бұрын жаяу жүргіншіні жедел жәрдем көлігі қағып өлтірді", - деп түсіндірді УОЗ.

Сонымен қатар, олар жедел жәрдем жүргізушілеріне берілетін жеңілдіктер жол ережелерін бұзу санының артуына ықпал етіп, олардың мұндай әрекеттері үшін жауапкершіліктерін азайтуына жол ашады деп қосты.

"Сондай-ақ, Үкіметтің 2014 жылғы 13 қарашадағы No 1196 қаулысымен бекітілген "Жол жүрісі ережелерінің" "Нормативтік құқықтық актілер туралы" Заңының 11-бабында белгіленген нормативтік актілердің жүргізушілер өздерінің наразылықтарын қолдау үшін сілтеме жасайтын Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 30 қарашадағы № ҚР DSM-225/2020 үкіміне қарағанда күші басым екенін ескеру қажет. Сонымен қатар аталған бұйрық жедел жәрдем жүргізушілеріне жол ережелерін бұзуға, атап айтқанда елді мекендерде сағатына 90 шақырымнан аспайтын жылдамдықты асыруға құқық бермейді" , - деп қосты Алматы әкімдігі.

Сондай-ақ, аталған бөлім жүргізушілердің қазақ тілін білмейтін басшыларын ауыстыру қажет деген талабына қатысты түсіндірме берді.

"Басшыны ауыстыру туралы талапқа қатысты. Шынында да, қазақ тілі - Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі. Алайда, "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Заңның 5-бабының күшімен орыс тілі ресми түрде мемлекеттік ұйымдарда және жергілікті өзін-өзі басқару органдарында қазақ тілімен қатар қолданылады. Сонымен бірге, аталған заңның 7-бабына сәйкес, азаматтардың тіл негізінде құқықтарын бұзуға жол берілмейді. Подстанция басшысы лауазымы таңдаулы емес екенін ескеру қажет. Кәсіпорынның Жарғысына сәйкес қосалқы станцияның басшысын тағайындау бірінші басшының құзыры болып табылады, ол бірінші кезекте өтініш берушінің кәсіби қасиеттері мен оның ұйымдастырушылық қабілеттерін бағалайды" , - деп мәлімдеді Алматы УОЗ-ында.

Департамент сонымен қатар жөндеу бөлшектеріне ақы төлеу қарастырылмағанын түсіндірді. Автокөлік бұзылған жағдайда жұмысты жалғастыру үшін жүргізушілер резервтік көлікті қолдана алады.

"ССМП ішкі ережелеріне сәйкес жүргізушілердің күшімен қосалқы бөлшектерді сатып алуға, сондай-ақ көлік құралын жөндеуге тыйым салынады. Жөндеу жұмыстары жедел жәрдем машиналарын жөндеу шеберханаларының аумағында көлікке бекітілген жүргізушінің қатысуымен жүзеге асырылады" , - деп қорытындылады Алматы қаласы әкімдігінің қоғамдық денсаулық сақтау басқармасы.