"Кальмар ойыны" элементтерін сабақ барысында тиімді пайдалану арқылы оқушылардың ынтасын арттыруға, олардың сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамытуға және командалық жұмысқа баулуға болады.
сурет: "Кальмар ойыны" сериалындағы атақты шекерлі кәмпит
Бүгінгі таңда оқушылардың назарын сабаққа аудару оңай емес. Олар технологияның, әлеуметтік желілердің және ойындардың қызығына кіріп, дәстүрлі сабақ әдістерінен жалығып кетуі мүмкін. Сондықтан мұғалімдерге жаңа, заманауи әдістерді қолдану маңызды. Соңғы жылдары бүкіл әлемде танымал болған "Кальмар ойыны" сериалы көптеген адамдардың қызығушылығын тудырды. Бұл ойын элементтерін сабақ барысында тиімді пайдалану арқылы оқушылардың ынтасын арттыруға, олардың сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамытуға және командалық жұмысқа баулуға болады. Ойын арқылы білім беру – тек көңіл көтеру ғана емес, сонымен қатар оқушылардың белсенділігін арттыратын керемет тәсіл.
"Қызыл шам – жасыл шам" ойыны
Бұл әдіс оқушылардың зейінін шоғырландыру және сұрақтарға жылдам әрі нақты жауап беру дағдыларын дамыту үшін қолданылады. Мұғалім белгілі бір тақырып бойынша сұрақ қояды. Оқушылар "жасыл шам" белгісі жанған кезде ғана жауап бере алады. Егер "қызыл шам" жанса, олар жауап беруді тоқтатуы керек. Егер бір оқушы қате жауап берсе немесе "қызыл шам" кезінде сөйлеп қойса, ол ойыннан шығады немесе басқа тапсырмаға ауысады. Бұл әдіс сабаққа ойын элементін қосып, оқушылардың шапшаң ойлау қабілетін жетілдіреді.
"Шекерлі ойынмен" – терминдерді меңгерте аласыз
Оқушыларға жаңа терминдерді үйрену кейде қиынға соғады. Бұл процесті жеңілдету үшін "шекерлі ойын" тәсілін қолдануға болады. Әр оқушыға белгілі бір термин жазылған қағаз беріледі. Олар сол терминнің мағынасын 1 минут ішінде дұрыс түсіндіруі керек. Егер түсініктеме толық болмаса немесе қате айтылса, ойыннан шығады. Бұл әдіс оқушылардың есте сақтау қабілетін арттырып, теориялық білімді бекітуге көмектеседі.
"Шыны көпір"әдісі арқылы – дұрыс және қате жауаптар
Бұл әдіс оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамытады. Мұғалім сабақ тақырыбына байланысты екі қатар "әйнек" (сұрақтар) дайындайды: біреуі дұрыс, екіншісі қате жауаппен беріледі. Әр оқушы алға жылжу үшін бір "әйнекке" (жауапқа) қадам жасауы керек. Егер олар дұрыс жауап берсе, әрі қарай қозғалады, ал қате жауап берсе, ойыннан шығып, басқаларға көмектеседі. Бұл әдіс оқушыларды мұқият ойлануға және білімін қолдана білуге үйретеді.
"Арқан тартысты" – пікірсайысқа айналдырыңыз
Бұл ойын әдеби шығармаларды немесе тарихи оқиғаларды талқылауға өте қолайлы. Оқушылар екі топқа бөлінеді және белгілі бір мәселе бойынша пікірсайысқа түседі. Мысалы, бір топ "романтикалық кейіпкерлер дұрыс шешім қабылдады", ал екінші топ "олар қателесті" деген көзқарасты қорғайды. Әр топ өз дәлелдерін келтіріп, қарсыластарын сендіруге тырысады. Бұл әдіс оқушылардың сөйлеу қабілетін, логикалық ойлауын және дәлел келтіру дағдыларын дамытады.
"Шариктер ойыны" – жұптық жұмыс жасауға ыңғайлы
Бұл әдіс арқылы оқушыларды топтық жұмысқа тартуға болады. Әр оқушы өз жұбымен белгілі бір сұрақ бойынша пікір алмасады. Олар бір-бірінің жауабын талдап, өз көзқарастарын білдіреді. Егер олар келіспесе, өз пікірін дәлелдеп шығуы керек. Бұл әдіс оқушылардың коммуникативтік дағдыларын дамытады және шығармашылық ойлауға итермелейді.
Білім беру саласында жаңа әдістерді енгізу – заман талабы. "Кальмар ойыны" элементтерін сабақта пайдалану арқылы оқушылардың белсенділігін арттыруға, сабақ процесін қызықты әрі тиімді етуге болады. Мұндай тәсілдер білімді тек құрғақ теория ретінде қабылдаудан гөрі, оны іс жүзінде қолданып, есте сақтауға мүмкіндік береді. Мұғалімдер сабақтарын қызықты әрі заманауи өткізу арқылы оқушылардың сабаққа деген ынтасын оята алады. Қазіргі білім беру жүйесінде ойын әдістерін тиімді қолдана білетін ұстаздар ғана оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік алады. Сондықтан "Кальмар ойыны" секілді танымал ойындарды сабақта қолдану – білім берудегі жаңа трендтердің бірі болмақ.