Диеталар

​Дұрыс тамақтану - диета емес

Тамақтануды түрлендіру арықтауға әрі тамақтану режимін бұзбауға айтарлықтай әсер етеді.

​Май басуға тосқауыл қоятын ас мәзірі

Семіздікке бой алдырғандардың көбі қант диабетіне, бауыр аурулары мен жүрек-қан тамыр ауруларына шалдығады екен.

​Маш пен көкөністерден дайындалатын диеталық тағам

Қарапайым қоспалардан өте дәмді әрі диеталық тағамды дайындап көріңіз!

​Денсаулықты нығайтатын ас мәзірі сымбатыңызды да сымдай етеді

Арықтаудың бар сыры - калорияны азайту мен физикалық белсенділікті арттыру.

Мұны жасасаңыз, 40 күнде "ТАП-ТАЗА" адам боп шыға келесіз

Тезірек жасарып, саулығыңызды арттырғыңыз келе ме? Сондай-ақ, бүкіл ағзаны тазартып, 40 күн ішінде «тап-таза», «жап-жаңа» адамға айналуды қалайсыз ба? Олай болса, өте ескіден келе жатқан...

​Арықтай алмаудың себебі гормондар ма?

Зерттеушілер аптасына 30 минут қана спортпен шұғылдануды, бір орында жұмыс істеумен пара-пар деп санаған.

ДҰРЫС АРЫҚТАУ: 6 АЙДА салмағыңыздың 10 пайызын ТАСТАСАҢЫЗ ЖЕТЕДІ

​АРЫҚТАУ ҮШІН сізге МЫНА 7 СЕНІМ қажет.

​Арықтау мәселесінде ДИЕТОЛОГТАР АЙТПАЙТЫН 7 ҚҰПИЯ

Арықтаудың жайын диетологтар жақсы біледі. Бірақ та олар көп нәрсені айта бермейтін көрінеді. Бүгін біз осындай сырлардың біразын ашатын боламыз.

7 келіге арықтауға көмектесетін ЖЕТІ күндік мәзір

Арықтау үшін міндетті түрде дұрыс тамақтану керек. Егер ас мәзірін ретке келтіріп, пайдалы тағамдарды рационыңызға қоспайтын болсаңыз, арықтаймын деп армандамасаңыз да болады.