Тұздың орнына МЫНА қоспаларды қолдануға болады

0
708

Тұзды тағамдарды ұнатасыз ба? Артық тұз ағзаға зиян.


Тұздың орнына МЫНА қоспаларды қолдануға болады

Әлемдік ғалымдар мен дәрігерлердің пікірінше күніне кем дегенде 5 гр. тұз тұтынуға болады екен. Бұл мөлшерден асыратын болсаңыз, зиянды әсерлерін байқауыңыз мүмкін. Бұл ретте тек қана тағамға немесе салатқа қосқан тұз мөлшерін ғана емес, барлық ішіп-жеген тағамдарыңыздың құрамындағы тұздарды есепке алуыңыз керек. Тұз жай ғана соя тұздығының немесе көкөністердің құрамында да бар. Осыларды есепке алғанда тұздың күндік нормасы – 5 гр. болуы тиіс. Сол себепті де тұзды тағамды ұнататындар оның орнын мына қоспалармен алмастырып отырғандары дұрыс.


Кептірілген қызанақ

Күнге кептірілген қызанақ хош иісті, өте дәмді болады. Олар талшықтарға және С дәрумені сияқты басқа қоректік заттарға толы. Кептірілген қызанақты турап, оларды салаттарға, тартылған етке, құймақ қамырына, жеңіл тағамдарға дәмдеуіш ретінде қосыңыз. Сонымен бірге бутербродтарды немесе гамбургерлерді жинау үшін қолдансаңыз да болады.


Карри ұнтағы

Карри - тағамға ерекше дәм береді. Дәмдеуіштің ашықсары түсі және жағымды дәмі бар, ол дәмді тағамдарға өте ыңғайлы. Карри ұнтағы әдетте тұзсыз, бірақ сенімді болу үшін жапсырмадағы ингредиенттер тізімін оқыңыз.


Лимон шырыны

Лимон шырыны әсіресе гипертониямен ауыратын адамдарға пайдалы. Кейбір зерттеулер лимонның қан қысымын төмендетуге көмектесетінін көрсетеді. Лимон шырынын тұзды қажет ететін кез келген рецептте, соның ішінде сорпаларда, ет және балық тағамдарында қолдануға болады. Ол үшін қызмететер алдында лимон шырынын балық пен тауыққа себіңіз. Қуырылған көкөністерге аздап лимон шырынын қосыңыз.


Орегано

Орегано антиоксиданттарға бай болғандықтан ағзаның қабынуға қарсы тұруына көмектесетін қасиеті бар. Ореганоның дәмі көптеген тағамдармен тамаша үйлеседі. Үйдегі қызанақ соусына кептірілген орегано қосып көріңіз, балыққа немесе тауықпен тағам дайындағанда орегано мен лимон шырынын қосып, әзірлеп көріңіз.


Паприка

Өзінің қарқынды түсін каротиноидтар деп аталатын өсімдік пигменттері арқылы алады. Каротиноидтар күшті антиоксиданттар ретінде әрекет етеді, сондықтан диетаға каротиноидтарға бай тағамдарды қосу жалпы денсаулықты жақсартуға көмектеседі. Ет немесе көкөніс бұқтырмалары үшін тәтті немесе ысталған паприка қолданыңыз.


Тағамдық ашытқы

Тағамдық ашытқы - құрғақ ашытқыдан жасалған өнім. Бұл танымал вегетариандық дәмдеуіш В дәрумендерінің қайнар көзі болып табылады. Тағамдық ашытқы ірімшік әуесқойлары үшін жасалған сияқты, өйткені оларда ірімшік дәмі бар.


Пияз

Сарымсақ сияқты, пиязды рецепттерге тұзсыз дәм қосу үшін қолдануға болады. Пияз денсаулығыңызды қолдайтын қоректік заттарға бай күшті дәм береді.


Сарымсақ

Тұзға деген қажеттілікті азайту үшін дәмді рецепттерде жаңа немесе кептірілген сарымсақты қолданып көріңіз. Сарымсақ - антиоксиданттарға бай. Оны үнемі қолдану арқылы қан қысымын төмендетіп, қабынуды басуға болады.

Дайындаған: Қ.Өмірзаққызы;

ERNUR.KZ


ТАҒЫ ДА ОҚЫҢЫЗ:

Зиянды қантты немен алмастырған дұрыс?