Сурет. jemo.ru
Көлік кузовы – автомобильдің сыртқы құрылымы мен оның эстетикалық көрінісінің негізгі бөлігі. Кузовқа түсетін зияндар оның сыртқы түрін ғана емес, сонымен қатар көліктің техникалық жағдайын да нашарлатуы мүмкін. Әртүрлі табиғи және жасанды факторлар көлік кузовына зиян келтіріп, оның уақыт өте келе коррозияға ұшырауына, бояуының бүлінуіне, тіпті құрылымдық әлсіреуіне себеп болуы ықтимал. Бұл мақалада біз көлік кузовына зиян тигізетін негізгі факторларды, олардың алдын алу шараларын және кузовтың ұзақ уақыт бойы сапалы әрі көркем қалпын сақтаудың жолдарын қарастырамыз.
Құс саңғырығы
Сурет: autonews.ru
Құстың саңғырығы көлік кузовына бірқатар зиян тигізуі мүмкін, әсіресе дер кезінде тазаланбаса.
1. Бояуға зақым келтіреді: Құстың саңғырығы құрамында несеп қышқылы (урик қышқылы) бар. Бұл қышқыл өте күшті және автокөлік бояуын күйдіріп, лак қабатын ерітіп жіберуі мүмкін. Әсіресе, күн астында тұрған көлікте бұл процесс тез жүреді.
2. Тұрақты дақтар қалуы мүмкін: Егер саңғырық ұзақ уақыт тазаланбаса, оның құрамындағы қышқыл бояу қабатына еніп, кетпейтін дақ қалдыруы мүмкін. Бұл кезде полировка немесе қайта бояу қажет болады.
3. Коррозия (тот басу) тәуекелі: Егер саңғырық бояу қабатын бүлдірсе және металл ашық қалса, онда ылғал әсерінен тот басуы мүмкін.
Кеңес: Құстың саңғырығын көлікке түскен бойда жұмсақ шүберекпен немесе арнайы автохимиямен жұмсартып, жуып тастаған жөн. Қатты ысқылауға болмайды, бояуға сызат түсіруі мүмкін. Қажет болса, жылы сумен жібітіп алған дұрыс.
Егер қаласаңыз, құстың саңғырығын кетіруге арналған тиімді құралдарды немесе халықтық әдістерді де айтып бере аламын.Құстардың нәжісінің 25%-дан астамы зәр қышқылынан тұрады. онда мұндай композиция коррозия ошағын тудыруы мүмкін. Сондай-ақ, құстардың қоқысында машинаның корпусына түсетін көптеген құмдар мен ұсақ тастар бар. Автокөліктің бетіндегі дақты кетіру кезінде LCD – ға сызат түсуі мүмкін.
Өлген шіркей-жәндіктер
Сурет: striveme.com
Әсіресе ұзақ сапардан кейін көліктің алдыңғы бөлігіне жәндіктер жабысып қалып жатады. Өлген жәндіктер біраз уақыт тұрып қалса, машинаның жабынына зиян тигізуі мүмкін. Уақыт өте келе жәндіктердің ізі лакты жейді, осылайша оны бұзады.
Жолдағы тұз (қыс мезгілінде)
Қыс мезгілінде жолға себілетін тұз көлік кузовының металл бөліктеріне зиян келтіріп, коррозияның басталуына себеп болады. Бұл әсіресе көліктің астыңғы бөлігінде байқалады. Тұздан кейін көлік астын жиі жуу керек, тіпті тұзды жоюға арналған арнайы сұйықтықтарды қолдану пайдалы.
Битум
Сурет: news-img.gismeteo.st
Битум автомобильдің корпусына жаман әсер етеді. Біріншіден, бұл материалдың іздері машинаның жабынына қатып қалып, жуу қиын болады. Екіншіден, битум лактағы микрожарыққа түссе, оны кетіру қиынға соғады. Битумды уақытында алып тастамаса, сол жерде мәңгі қалуы мүмкін.
Химиялық заттар
Жолдарда немесе құрылыс алаңдарында қолданылатын химиялық заттар (мысалы, бензин, мотор майы, сірке қышқылы, түрлі улы қоспалар) көліктің кузовына түскенде бояуды бұзып, оны зақымдайды. Егер мұндай заттар машинада қалса, олар бояу қабатын терең тіліп, оның табиғи қорғанысын жояды.
Сондай-ақ, жанармай машинаның корпусына теріс әсер етуі мүмкін. Бензин құятын люк аймағындағы кішігірім дақтар кейінірек корпустағы лактың бұзылуына әкелуі мүмкін.
Ағаштың шайырлы бүршіктері
Сурет: news-img.gismeteo.st
Көктемнің басталуымен автокөлік жүргізушілері тағы бір проблемаға тап болады, бұл – ағаштың шайырлы бүршіктері. Олар көліктің үстіне түсіп, өз іздерін қалдырады. Жабысқақ органикалық құрамның салдарынан көлік бояуы бұзылады. Ал егер машина ашық түсті болса және Күн астында тұрса, онда шайырлы бүршіктерден сары дақтар тұрып қалады. Оларды да жуу жеңіл шаруа емес.
Сондай-ақ, көлік кузовының бүтіндіндігіне, тазалығына және жақсы жылтырауына көмектесетін тағы бірнеше кеңес ұсынамыз.
1. Кептіргеннен кейін жылтырату үшін Quick Detailer қолданыңыз
Автодүкендерде сатылатын спрей тәрізді “Quick Detailer” деген заттар кузовқа жылтырлық беріп, су іздерін жасырады. Кептіріп болған соң, микрофибрамен шашыратып сүртіңіз.
2. Сірке суының ерітіндісімен сүрту (үй жағдайында)
1 ас қасық сірке суы + 3 ас қасық су → бүріккішке құйып, кузовты жеңіл ғана сүртуге болады. Ол щырайлы бүршік іздерін жояды және жылтыратады. Бірақ бұл әдісті жиі қолданбаңыз. Жиі қолдану лак жабынына зиян келтіреді.
3. Балғын балауыз (wax) қолданыңыз
Айына бір рет сұйық немесе паста балауызбен (car wax) сүртсеңіз, машина күнге жылтырап, шаңды да өзіне тартпайды. Сонымен қатар бояу қабаты ұзақ сақталады.
4. Қарапайым кондиционер (шашқа арналған) әдісі
Автокөлікті шайған соң, шашқа арналған кондиционердің бірнеше тамшысын суға қосып, кузовты сонымен соңғы рет шайыңыз. Ондағы құрамдағы силикон жылтыр береді және су
5. Керамикалық жабыны
Керамикалық жабын қолдану арқылы кузовтың беті қатты қорғау қабатымен жабылады. Бұл қабат су мен ластанудан қорғайды, сонымен қатар коррозия мен ультракүлгін сәулелердің әсерінен кузовтың түсін сақтайды.тез ағып кетеді.
6. Жылтыратқыштарды пайдалану
Кузовтың бетін жылтырату арқылы сіз оның жарқырауын арттырып, бояу қабатының сақталуына көмектесесіз. Бұл үшін арнайы автокөлік жылтыратқыштарын (полироль) қолдануға болады. Олар бояу қабатын тегістеп, су мен шаңның оны қайта жабуын қиындатады.
7. Ауа райына байланысты күтім
Күз бен көктемде ауа райы ылғалды болып, кузовтың коррозиясына қолайлы жағдай туғызады. Егер көлік жаңбырлы немесе ылғалды ауа райында көп жүрсе, кузовты жиі сүртіп, кептіріп отыру маңызды.
Бауыржан ЕРМАН,
ТАҒЫ ДА ОҚЫҢЫЗ:
ТОП-5: Әлемдегі ең қымбат моторлы үйлер