Жүрісі жақсы, бағасы қолжетімді көлік іздедіңіз бе?
иллюстрациялық фото: ашық дереккөзден
Еліміздегі жолдарда дұрыс сапар шегу үшін кейде толық жетекті седандар жетіспейді. Сонда адамдар жол талғамайтын көлік немесе кроссовер сатып алып әуре болмас еді. Себебі, толық жетекті седандар тамаша шешім – олар отбасы үшін де, қаржы жағынан да қолайлы. Сондықтан біз бүгін автокөлік нарығындағы толық жетекпен жабдықталған ең жақсы 10 седанды назарларыңызға ұсынып отырмыз.
ТОЛЫҚ ЖЕТЕКТІ СЕДАН НЕ ҮШІН КЕРЕК?
Төрт доңғалағы да тарту – көбіне жол талғамайтын көліктер мен кроссоверлерге тән қасиет. Дегенмен, мұндай жүйе кейбір седандарға да орнатылады.
Толық жетектің арқасында автомобиль қар басқан немесе мұз құрсанған жолдарда да тұрақты жүре алады. Сондай-ақ, бұл көліктің жолда тұрып қалуына жол бермейді. Дұрыс бұрылуға және жол жиегіне шығып кетпеуге көмектеседі.
СЕДАНҒА ҚАНДАЙ ТОЛЫҚ ЖЕТЕКТІ ЖҮЙЕ ҚОЙЫЛАДЫ?
Мұндай толық жетекті жүйелер седанның әртүрлі үлгілеріне орнатылуы мүмкін:
тұрақты ажыратылмайтын (full-time, 4WD немесе 4x4). Мұндай жүйе көліктің барлық доңғалағына жалғанады;
электроника арқылы қосылған (torque on-demand немесе AWD). Бұл опцияны қазіргі заманауи седандардан жиі көруге болады. Ол жүйе жүргізушінің қатысуынсыз-ақ қосымша жетек дөңгелектерін жылдам қосуға мүмкіндік береді;
қолмен қосу мүмкіндігі бар толық жетекті жүйе (part-time). Part-time жүйесі арқылы қосымша жетекті дөңгелектерді өзіңіз қалаған сәтте қоса аласыз.
ЕҢ МЫҚТЫ ТОЛЫҚ ЖЕТЕКТІ СЕДАНДАР
Toyota Mark X
Толық жетекті Toyota Mark X Toyota Camry-ге спорттық және премиум балама ретінде шығарылған. Қозғалтқыштардың техникалық сипаттамалары модификацияға байланысты – орташа, спорттық және қуатты болып бөлінеді. Седандар 3,5 литрлік атмосфералық V6 қозғалтқышымен жабдықталған, өнімділігі – 318 ат күші. Толық жетек Тойота Mark X седанының артықшылығы деп атауға болады. 4x4 жүйесі көліктің трафигін едәуір арттыруға және жүргізушіге кез-келген жолда өзін сенімді сезінуге мүмкіндік береді.
Honda Legend
Ең сенімді толық жетекті седандардың бірі Honda Legend болып саналады. Бұл көлік интеллектуалды климаттық бақылау жүйесімен, сондай-ақ салондағы шуды белсенді түрде басу жүйесімен жабдықталған.
Қозғалтқыш көлемі – 3,7, қуаты – 295 ат күшіне тең. Ол 5 деңгейлі беріліс қорабымен жабдықталған. Мұндай қозғалтқыш арқылы Honda Legend небәрі 7,1 секундта едәуір үдей алады. Әрине, автомобильдің отын шығыны салыстырмалы түрде көп. Атап өтсек, қалалық жағдайда шамамен 16,3 литр. Бұл қозғалтқыштың қуатымен және толық жетегімен түсіндіріледі.
Honda Legend керемет жүру қабілетімен, сенімділігімен, дірілден оқшаулануымен, жабдықтарымен және кең интерьерімен ерекшеленеді.
Lexus GS350
Lexus GS350 – 4 сериямен шығарылған толық жетекті жапондық седан. Оны өндірушілер спорттық көлік ретінде құрастырған. Ол тікелей отын бүрку жүйесі бар 6 цилиндрлі қозғалтқышпен жабдықталған. Соңғы түрлерінде жүру сапасы айтарлықтай жақсарған.
Lexus GS350 6 деңгейлі автоматты беріліс қорабымен жабдықталған. Ол иесінің жүргізу тәсіліне оңай бейімделеді.
Subaru Impreza WRX STI
Subaru Impreza WRX STI седаны 280 аттың қуаты бар 2.0 литрлік турбоагрегатпен жабдықталған. Сіз бұл қозғалтқыштың дыбысын бір естісеңіз, одан кейін ұмытпайсыз.
Негізгі қозғалтқыш көлемі 1,6 литр. Ол 5 деңгейлі механикалық беріліс қорабымен жабдықталған. Ал, одан күшті қозғалтқышына 6 деңгелі автоматты беріліс қорабы орнатылады. Беріліс түріне байланысты төрт доңғалақты жетек тізбектері де ерекшеленеді.
BMW 6-Series
BMW 6-Series атты толық жетекті седанның бензинмен жүретін түрі де, дизель тұтынатын үлгісі де бар. Олар толық жетекті жүйемен және 8 деңгейлі автоматты беріліс қорабымен жабдықталған. Ең қуаттысына 4,4 литрлік 407 ат күші бар қозғалтқыш орнатылған. Ол 100 км/сағ. жылдамдығына 4,9 секундта жетеді.
Бұл автокөліктің жаңа үлгілері көптеген пайдалы қызметтермен толықтырылған. Атап өтсек, қосымша интегралды белсенді рөл мен электромеханикалық рөл, қозғалыс динамикасын басқару жүйесі, амортизаторлардың динамикалық қаттылығын реттеу және Adaptive Drive суспензиясын басқару қызметі.
Mitsubishi Lancer Evolution
Mitsubishi Lancer Evolution X – төрт доңғалақты жетегі бар жеңіл автомобиль. Ол жоғары өнімділігімен сипатталады. Көлік active Yaw Control жүйесімен жабдықталған, ол жолмен байланысты едәуір жақсартады және бұрылыс кезінде тайып кетпеуге көмектеседі. Сондай-ақ, Sport ABS, курстық тұрақтылық жүйесімен (ASC) және ең мықты Brembo тежегіш жүйесімен жабдықталған.
Mitsubishi Lancer Evolution X-ке әдетте 295 ат күші бар 16 клапанды mivec қозғалтқышы орнатылады. Ол 5 деңгейлі механикалық немесе 6 деңгейлі автоматты Twin Clutch SST деген беріліс қорабымен жабдықталады. Максималды жылдамдық – 242 км/сағ. Болса, 100 км/сағ жылдамдыққа 5,4 секундта жетеді.
Infiniti M37
M37 моделі M35-ті ауыстыру үшін жасалған. Ол 333 ат күші бар, 3,7 литрлік V6 қозғалтқышымен жұмыс істейді. Қозғалтқыш 246 км/сағ жылдамдықпен жүруге мүмкіндік береді.
Infiniti M37 жолаушылар көлігі спорттық режимге ие, тиісінше 7 деңгейлі автоматты беріліс қорабымен жабдықталған.
Mercedes-Benz CLA 250
Жеңіл автомобильдердегі ең жақсы толық жетектердің бірін Mercedes-Benz CLA 250-ден көруге болады. Ол өзінің жарқын спорттық дизайны және бүйірлік әйнектерінде жақтаулардың болмауымен назар аудартады. Бұл салыстырмалы түрде бюджеттік толық жетекті седан. Сондықтан оның тікелей бәсекелестері жоқ.
Көлік 1,6 литрлік турбокомпрессорлы, 2 литрлік бензинді және 1,8-2,1 литрлік дизельді қозғалтқышпен жабыдқталады. Олар үшін 7 сатылы автоматты беріліс қорабы немесе 6 сатылы механикалық қорап қолданылады.
Дегенмен, толық жетекті тек 2 литрлік бензинді қозғалтқыштарға тән екенін ескеру қажет.
Hyundai Genesis
Hyundai Genesis DH бизнес-класс седаны тек төрт жыл бойы – 2013 жылдан 2017 жылға дейін өндірілген. Толық жетекті көлік 249 ат күшін бар 3 литрлік және 315 ат күші бар 3,8 литрлік бензинді қозғалтқышпен жабдықталған.
Honda Grace
2014 жылдың желтоқсанында жаңа Honda grace гибридті седаны ұсынылды. Қуат компоненті – қазіргі Honda Fit-тің хэтчбегінде қолданылатын I-DCD (Intelligent Dual Clutch Drive) жеңіл спорттық гибрид жүйесі.
Дайындаған: Б.Мейірханұлы,
Тағы оқыңыз:
Май ауыстырған кезде қозғалтқышты ШАЮ ҚАЖЕТ ПЕ?