Цифрлық трансформация — Қазақстандағы алғашқы медициналық-санитарлық көмекті жаңғыртудың негізгі векторларының бірі.
ERNUR.KZ. Мақсат – технологияны енгізу ғана емес, пациент үшін де, денсаулық сақтау маманы үшін де ашық, басқарылатын және ыңғайлы жүйені құру. ҚР ДСМ «Республикалық медициналық-санитариялық алғашқы көмек орталығы» ШЖҚ РМК директоры Айгүл Қасымова ОКҚ алаңында өткен баспасөз мәслихатында толығырақ айтып берді.
Айгүл Қасымованың айтуынша, мұндай интеграция, ішкі процестерді оңтайландыруға, күнделікті операцияларға уақытты қысқартуға және пациенттермен тікелей өзара әрекеттесу үшін ресурстарды босатуға мүмкіндік береді.
«Келесі бағыт – пациенттерді анықтау. Face ID және алты таңбалы кодтар сынды шешімдер енгізілуде, бұл сәйкестендіру кезінде қателерді азайтуға, тіркеулер мен қызметтердің қайталану жағдайларын болдырмауға, медициналық көмек көрсетудің барлық жүйесінің ашықтығын арттыруға мүмкіндік береді», – деп хабарлады спикер.
Сондай-ақ МСАК қызметін бағалаудың жаңа әдістемесі ЖНКҚ 2.0 автоматтандырылған жүйесі арқылы енгізілуде. Бұл жүйе ұйымдар жұмысының нәтижесін объективті бағалауға мүмкіндік береді; ынталандыру нормативі арқылы медицина қызметкерлері үшін ынталандыру компонентін қосу; ынталандыру төлемдерін бөлу кезінде субъективтілікті болдырмау.
«Цифрландыру – бұл ыңғайлық туралы ғана емес, әділдік, ашықтық және тиімділік туралы. Ол пациент, жүйе және денсаулық сақтау маманы арасындағы сенім құралына айналады. Жаңғыртудың барлық ұсынылған бағыты іске қосылды және алғашқы нәтижелерін берді. Дегенмен, жүйенің тұрақтылығы өзгерістерді дәйекті түрде жалғастыруды және масштабтауды қажет етеді», – деді ол.