– Өзіміз де білмейміз не жағдай болғанын. Әңгіме айтып отырғанбыз. Кенеттен қатты дауыстар естілді. Вагон бірден аударылды. Не болғанын түсінбей қалдық.
Жамбыл облысында «Астана-Алматы» бағытындағы жолаушылар пойызының рельстен шығып кетуіне машинистің жолдың қисайған жерін байқап, шұғыл тежегішті басуы себеп болған. Көлік комитеті пойыз апатының алдын ала себебін мәлімдеді, деп хабарлайды ERNUR.KZ 24.kz арнасына сілтеме жасап.
Айта кетейік, 17 маусым күні түсте «Астана-Алматы» бағытындағы жолаушылар пойызы апатқа ұшырап, салдарынан 2006 жылы туған жасөспірім қаза тапты. Тағы оннан астам адам жарақат алды. Бір сәтте барлық әлеуметтік желіні шулатқан қайғылы оқиға түскі сағат 1 жарым шамасында болды. Нөмірі 10 жолаушылар пойызы Астанадан Алматыға бағыт алған еді. Алайда Сарышаған-Шу аймағына жақындағанда, 8 вагон рельстен шығып, оның екеуі аударылып кетті.
Оқиға куәгерлерінің айтуынша, күтпеген жағдайға тап болған жолаушылар бастапқыда қатты абдырағанымен, дереу естерін жиып, бір-біріне барынша қолдау көрсеткен. Осы пойыздағы жас әскери қызметкерлер де, іште қалып қойғандарды дереу сыртқа шығарып, азаматтық танытыпты.
БЛИЦ: – Өзіміз де білмейміз не жағдай болғанын. Әңгіме айтып отырғанбыз. Кенеттен қатты дауыстар естілді. Вагон бірден аударылды. Не болғанын түсінбей қалдық.
Аударылған көлікте лагерьге бара жатқан бір топ бала да болыпты. Ал дабыл түскен сәтте Төтенше жағдайлар департаментінің қызметкерлері оқиға орнына дереу жеткен. Алайда 12 жастағы жасөспірімді ешкім ажалдан арашалап қала алмады. Тағы 14 адам түрлі жарақат алды. Зардап шеккендерді Шу қаласындағы күшейтілген жұмыс тәртібіне көшкен екі бірдей аурухана қабылдап жатыр.
Қазір оқиға орнында Бас көлік прокуратурасының қызметкерлері, көліктегі ішкі істер және жергілікті атқарушы органдардың мамандары мен жедел жәрдем дәрігерлері жұмыс істеуде. Шу стансасының желілік ішкі істер бөлімінде теміржол қозғалысы қауіпсіздігі ережесін бұзу фактісі бойынша қылмыстық іс қозғалды. Ал Қазақстан темір жолы компаниясы рельстен шығып кеткен пойыздың Крюков және Тверь вагонқұрастыру зауытында 2012-2014 жылдары жиналғанын мәлімдеді. Сондай-ақ аталған вагон барлық техникалық сараптамадан өткен және талапқа сай болған. Ал шойын жол айына екі рет тексеріледі. Соңғы мәрте оны тиісті мамандар 6 маусым күні қарап, кәнарат таппаған.