​ Жыл басынан бері "111" нөміріне балалардан 110 мыңнан астам өтініш түсті

0
135

Өтініштерді талдау барысында балалардың қоңырау шалудан гөрі жазып көмек сұрауды жиі таңдайтыны анықталды.


​  Жыл басынан бері

фото putnik / Табылды Кадырбеков

ERNUR.KZ. 2025 жылдың басынан бері отбасы, әйелдер мен балалардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша өтініштер қабылдайтын "111" бірыңғай байланыс орталығына балалардан 110 999 өтініш келіп түскен, деп жазады sputnik.kz.
Оның ішінде 108 987 өтініш мектептер мен колледждерде орналастырылған QR-кодтар арқылы, ал 2 012 қоңырау телефон арқылы қабылданған.
"Байланыс орталығының жұмысы барысында 3 499 балаға психологиялық көмек көрсетілді, 1 602 өтініш бойынша тиісті мемлекеттік органдармен бірлесіп жедел қолдау ұйымдастырылды. Өтініштердің басым бөлігі ақпараттық және кеңес беру сипатында болды", - деп жазылған хабарламада.
Ең көп өтініш түскен өңірлердің қатарында Алматы қаласы (9 160), Батыс Қазақстан (7 654) және Түркістан (7 478) облыстары бар. Ал ең төмен көрсеткіштер Ұлытау (1 017), Солтүстік Қазақстан (1 738) және Абай (1 765) облыстарында тіркелген.
Мемлекеттік органдардың қатысуын қажет еткен өтініштер орталық және жергілікті мемлекеттік органдармен, сондай-ақ ҚР Бала құқықтары жөніндегі уәкілімен, өңірлік уәкілдермен және үкіметтік емес ұйымдармен бірлесе қаралды.
Оқу-ағарту министрлігі Балалардың құқықтарын қорғау комитетінің төрағасы Насымжан Оспанованың айтуынша өтініштерді талдау барысында балалардың қоңырау шалудан гөрі жазып көмек сұрауды жиі таңдайтыны анықталды.
"Көпшілігі сөйлесуге ұялады, кейбірі қобалжиды. Ал хабарлама арқылы өз ойын ашық айтып, анонимді түрде көмек алуға мүмкіндік бар. Күн сайын мамандар жүздеген баланың жанайқайын естиді. Бірі – уайымын, бірі – қорқынышын, енді бірі – отбасындағы қиындықтары мен ата-аналар, достар арасындағы түсініспеушіліктерімен бөліседі. Жақында ғана бір оқушы QR-код арқылы хабарлама жазып, көмек сұраған. Мамандар оған бір реттік емес, жүйелі психологиялық қолдау көрсетіп, өзіне деген сенімділігін қайта қалпына келтіруге көмектесті", - деді Насымжан Оспанова.
Оның айтуынша әр бала мектепте өзін түсінетін, тыңдай білетін әрі дер кезінде қолдау көрсететін ұстазы бар екенін сезінуі керек.
"Ал әрбір ересек – ата-ана мен мұғалім баласына қысқа ғана "111" нөмірі туралы айтып, қажет сәтте қайда жүгінуге болатынын үйреткені маңызды. Өйткені кейде осындай қарапайым ақпарат баланың өмірін өзгертіп, оны үлкен қиындықтан арашалап қалуы мүмкін", - деп түйіндеді комитет төрағасы.